Εξυπηρέτηση Πελατών
- Επικοινωνήστε Μαζί μας2106595600
- Στείλτε μας Email
Συχνές ερωτήσεις & Aπαντήσεις
Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;?
Μπορείτε να δείτε την κατάσταση και το ιστορικό των παραγγελιών σας κάνοντας σύνδεση και προβολή στο λογαριασμό σας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ενημερωθείτε σχετικά με την κατάσταση, καλώντας στο 210-6595600 (Δευ-Παρ 9πμ-6μμ) ή μέσω email στο customerservice@gr.clinque.com
Μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν;?
Αν για οποιοδήποτε λόγο δε μείνετε ικανοποιημένοι από την αγορά σας από την Clinique Online, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών και εμείς θα σας επιστρέψουμε την αξία τους. Δεχόμαστε επιστροφές μόνο για προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το clinique.gr. Αν έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με τις επιστροφές, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 6595600.
Οι αλλαγές προϊόντων δεν είναι εφικτές. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο/-α προϊόν-τα, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία Επιστροφών και στη συνέχεια να υποβάλλετε νέα παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε.Κάνετε αποστολές στο εξωτερικό;?
Το Clinique.gr δεν πραγματοποιεί αποστολές σε προορισμούς εκτός Ελλάδας. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.
Επισκεφθείτε το σύνδεσμο Αλλαγή Τοποθεσίας για να κάετε διεθνή αναζήτηση.Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;?
Καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών Clinique Online στο 210 6595600 (Δευ-Παρ 9πμ-6μμ) ή στείλτε email στο επιστροφή στην αρχή
Γιατί σταμάτησε να κυκλοφορεί το αγαπημένο μου προϊόν; Μπορώ ακόμα να το αγοράσω;?
Οι αποφάσεις για τη διακοπή κυκλοφορίας ή το λανσάρισμα ενός προϊόντος ή μεγέθους λαμβάνονται με βάση τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις συνήθειες αγοράς στη χώρα. Θα είναι χαρά μας να σας βοηθήσουμε να βρείτε ένα νέο εναλλακτικό αγαπημένο προϊόν. Αν χρειάζεστε βοήθεια, για να βρείτε και να αγοράσετε ένα προϊόν που έχει σταματήσει, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 6595600 (Δευ-Παρ 9πμ-6μμ) ή στείλτε μας email στο customercare@gr.clinique.com,/a>.
Βλέπει κάποιος άλλος τις πληροφορίες που παρέχω στην Clinique;?
Σεβόμαστε το ιδιωτικό σας απόρρητο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγουμε και τους τρόπου που τις χειριζόμαστε, παρακαλούμε διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
Μπορείτε να μου στείλετε δείγματα;?
Δυστυχώς, δεν διατίθενται δείγματα για ευρεία διανομή. Δείγματα μπορείτε να επιλέξετε κατά την ολοκλήρωση οποιοσδήποτε online αγοράς σας ή να τα αποκτήσετε στο πλαίσιο ειδικών προσφορών. Αν δεν ξέρετε σίγουρα ποια προϊόντα είναι κατάλληλα για εσάς, θα είναι χαρά μας να σας βοηθήσουμε με εξειδικευμένες προτάσεις και συμβουλές. Επικοινωνήστε μαζί μας στο επιστροφή στην αρχή
Δοκιμές σε ζώα
Η Clinique Laboratories, LLC. έχει δεσμευτεί για την εξάλειψη των δοκιμών σε ζώα. Έχουμε δεσμευτεί επίσης για την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών, καθώς και τη διάθεση στην αγορά προϊόντων που συμμορφώνονται με τους ισχύοντες κανονισμούς των χωρών, στις οποίες πωλούνται τα προϊόντα μας.
Δεν δοκιμάζουμε τα προϊόντα ή τα συστατικά μας σε ζώα, ούτε ζητάμε από άλλες εταιρείες να τα δοκιμάσουν για λογαριασμό μας, παρά μόνο όταν αυτό απαιτείται από τη νομοθεσία. Αξιολογούμε τα τελικά προϊόντα μας με κλινικές δοκιμές σε ομάδες εθελοντών.
Η Clinique Laboratories, LLC. υποστηρίζει πλήρως την ανάπτυξη και την παγκόσμια αποδοχή εναλλακτικών μεθόδων δοκιμής που δεν περιλαμβάνουν δοκιμές σε ζώα. Για το σκοπό αυτό, η Εταιρεία συνεργάζεται εκτενώς με τον ευρύτερο κλάδο και την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, για να διερευνά και να χρηματοδοτεί αυτές τις εναλλακτικές.
Πού μπορώ να αγοράσω προϊόντα Clinique;?
Online αγορές προϊόντων Clinique στο clinique.gr μπορούν να γίνονται μόνο από κατοίκους της Ελλάδας. Για να εντοπίσετε το πλησιέστερο κατάστημα, πατήστε εδώ για την Αναζήτηση καταστήματος. Αν βρίσκεστε εκτός Ελλάδος, πατήστε εδώ , για να δείτε αν διατίθενται προϊόντα Clinique στη χώρα σας.
Προσφέρετε υπηρεσίες ραντεβού για νύφες ή προσωπικής συμβουλευτικής;?
Η Clinique προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε όλα καταστήματα προϊόντων που υπάρχει Σύμβουλος Clinique. Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες σας δίνουν την ευκαιρία να μιλήσετε με μια Εξειδικευμένη Σύμβουλο Clinique. Αν προτιμάτε, μπορείτε να μας στείλετε email, και μια Ειδικός της Clinique θα σας προσφέρει συμβουλές και προτάσεις μέσω email για αυτή την ξεχωριστή ημέρα της ζωής σας.
Δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση που ψάχνετε;?
Στείλτε μας email ή καλέστε μας στο (+30) 2106595600 Δευ-Παρ, 9πμ-6μμ.
Online Αγορές
Κατάσταση παραγγελίας
Για να ελέγξετε την κατάσταση των πιο πρόσφατων παραγγελιών σας, επισκεφτείτε τη σελίδα Κατάσταση Παραγγελίας και συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να δείτε σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας. Όταν η παραγγελία φύγει προς αποστολή θα λάβετε περαιτέρω ειδοποίηση με τις λεπτομέρειες της αποστολής από τη συνεργαζόμενη εταιρία courier (ACS).
Ακύρωση παραγγελιών
Αν θέλετε να ακυρώσετε μια online παραγγελία αφού την έχετε υποβάλει, καλέστε μας στο 210 6595600 εντός μίας ώρας από την υποβολή της. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας.
Μια παραγγελία ή μέρος αυτής δύναται να ακυρωθεί κατά καιρούς για διάφορους λόγους, όπως ενδεικτικά:Το(α) προϊόν(τα) δεν είναι διαθέσιμο(α)
Δυσκολία στην επεξεργασία των στοιχείων πληρωμής.
Δεν είναι δυνατή η αποστολή στη διεύθυνση που δόθηκε
Η παραγγελία υποβλήθηκε δύο φορές
Κατόπιν αιτήματος του πελάτηΑν ακυρωθεί η παραγγελία σας, θα ενημερωθείτε από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Δε θα χρεωθείτε για οποιαδήποτε προϊόντα που ακυρώθηκαν. Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με παραγγελία που ακυρώθηκε, επικοινωνήστε με τους Συμβούλους Εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος στο 210-6595600 ή μέσω e-mail στο customerservice@gr.clinique.com.
Πώς μπορείτε να κάνετε αγορές online
Καλώς ήρθατε στην Clinique Online. Οι αγορές είναι εύκολες, πρακτικές και ασφαλείς. Επιλέξτε απλώς το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε και ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
Πρώτο βήμα:
Κυλήστε το ποντίκι πάνω σε μΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥια εικόνα προϊόντος και πατήστε στο κουμπί Γρήγορη αγορά. Επιλέξτε την απόχρωση, το μέγεθος ή τη μορφή που προτιμάτε, και πατήστε "Προσθήκη στο καλάθι αγορών".Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα, βίντεο με οδηγίες και σχετικούς συνδέσμους, πατήστε πάνω στο όνομα του προϊόντος ή στη σύνδεση Δείτε λεπτομέρειες. Από τη σελίδα λεπτομερειών για το προϊόν, επιλέξτε "Προσθήκη στο καλάθι αγορών", για να τοποθετήσετε το προϊόν στο καλάθι αγορών σας.
Δεύτερο βήμα:
Αφού ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε στο εικονίδιο καλάθι αγορών που υπάρχει σε κάθε σελίδα ή στο κουμπί Ολοκλήρωση αγοράς που εμφανίζεται κάθε φορά που προσθέτετε ένα προϊόν στο καλάθι αγορών σας, μαζί με τις λεπτομέρειες για αυτό το προϊόν.Για να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση αγοράς, ακολουθήστε τις οδηγίες στην οθόνη. Σημειώστε ότι μπορείτε να τροποποιήσετε το περιεχόμενο του καλαθιού σας, καθώς και την ποσότητα (έως και πέντε (5) τεμάχια στον ίδιο κωδικό) κατά την ολοκλήρωση αγοράς, προτού πατήσετε στο Υποβολή παραγγελίας.
Περισσότερες πληροφορίες για την Πολιτική Ανώτατων Αγορών.
Τρίτο βήμα:
Αφού ολοκληρώσετε την αγορά σας, θα εμφανιστεί μια σελίδα "Ευχαριστούμε" που θα επιβεβαιώνει τη λήψη της παραγγελίας σας. Επιπλέον θα λάβετε και email με την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Αν δεν λάβετε email επιβεβαίωσης 24 ωρών από την υποβολή, επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 2106595600 ή μέσω email στο customerservice@gr.clinique.com for assistance.Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας ή θέλετε να ρωτήσετε για μια προηγούμενη παραγγελία σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Clinique Online στο (+30) 2106595600 ή στείλτε μας email στο customerservice@gr.clinique.com. Για ταχύτερη εξυπηρέτηση, παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμο τον αριθμό της παραγγελίας σας.
ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ
Πατήστε το εικονίδιο με το καλάθι για να δείτε το καλάθι αγορών σας με τα προϊόντα που έχετε επιλέξει για αγορά, την ποσότητα κάθε προϊόντος και το συνολικό κόστος τους. Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε επίσης να αφαιρέσετε προϊόντα ή να αλλάξετε τις ποσότητες τους.ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΣΑΣ
Αν επιθυμείτε να διαγράψετε ένα προϊόν από το καλάθι αγορών σας, μεταβείτε στην Προβολή Καλαθιού και επιλέξτε "Αφαίρεση" κάτω από το όνομα του προϊόντος. Το προϊόν θα αφαιρεθεί από το καλάθι αγορών σας.Βέλτιστες online ρυθμίσεις χρωμάτων
Αυτός ο ιστότοπος προβάλλεται καλύτερα με Internet Explorer 6.0 και νεότερες εκδόσεις, Firefox 2.0 και νεότερες εκδόσεις, και ελάχιστη ανάλυση οθόνης 1024 x 768. Σας υπενθυμίζουμε ότι τα χρώματα προβολής διαφέρουν από οθόνη σε οθόνη ανάλογα με τις ρυθμίσεις τους.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο customerservice@gr.clinique.com για ερωτήσεις σχετικά με συγκεκριμένες αποχρώσεις, και θα χαρούμε να σας δώσουμε οποιεσδήποτε συμπληρωματικές πληροφορίες.
Online Ασφάλεια
Στην Clinique Online καταλαβαίνουμε πόσο σημαντική είναι η ασφάλεια για εσάς. Όταν υποβάλλετε μια παραγγελία στην Clinique Online, κωδικοποιούμε τις πληροφορίες σας με τεχνολογία κρυπτογράφησης Secure Socket Layer (SSL). Αυτή είναι η πιο προηγμένη τεχνική διαδικτυακής ασφάλειας καταναλωτών έως σήμερα. Μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι η παραγγελία σας θα δοθεί με απόλυτη ασφάλεια. Χρησιμοποιούμε λογισμικό κρυπτογράφησης εγκεκριμένο από το κράτος. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό κρυπτογράφησης SSL, μεταβείτε στη διεύθυνση:
http://compnetworking.about.com/cs/securityssl/g/bldef_ssl.htm?terms=ssl
Για να πραγματοποιηθεί η κρυπτογράφηση, το πρόγραμμα περιηγήσής σας πρέπει να έχει το πρωτόκολλο SSL. Τα προγράμματα περιήγησης που έχουν αυτό το λογισμικό είναι τα εξής:
Internet Explorer 6.0 και νεότερες εκδόσεις
Mozilla Firefox 2.0.4 και νεότερες εκδόσεις
Safari 2.0.4 και νεότερες εκδόσειςΠολιτική ανώτατων αγορών
Κάθε παραγγελία μπορεί να περιλαμβάνει έως 5 τεμάχια από τον ίδιο κωδικό και έως 14 τεμάχια συνολικά, ενώ η συνολική της αξία δε μπορεί να υπερβαίνει τα 1.200€. Παραγγελίες που δεν τηρούν τους εν λόγω περιορισμούς δε θα δύνανται να ολοκληρωθούν. Επιπρόσθετα, πρέπει επίσης να περιορίσουμε τις παραγγελίες μέχρι τρεις (3) ανά πελάτη, ανά ημέρα. Για οποιαδήποτε ερώτηση παρακαλούμε καλέστε μας στο 210 6595600 ή στείλτε μας email και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.
Κωδικοί προωθητικών ενεργειών/προσφορών
ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ ΚΩΔΙΚΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ. Πληκτρολογήστε έναν έγκυρο κωδικό προσφοράς στο πλαίσιο "Κωδικός προσφοράς" που θα βρείτε στην ολοκλήρωση αγοράς.
Σημείωση: οι κωδικοί προσφοράς κάνουν διάκριση μεταξύ πεζών-κεφαλαίων, και πρέπει να πληκτρολογούνται ακριβώς όπως εμφανίζονται. Σε κάθε online παραγγελία μπορεί να εφαρμοστεί μόνο ένας κωδικός προσφοράς.
Υπηρεσία συσκευασίας δώρου
Στην Clinique Online θα διαχειριστούμε με ιδιαίτερη φροντίδα τις παραγγελίες που προορίζονται για δώρο. Θα χαρούμε να δημιουργήσουμε μια όμορφη συσκευασία δώρου, και να συμπεριλάβουμε μια κάρτα με το προσωπικό σας μήνυμα.
Αν επιθυμείτε συσκευασία δώρου για την παραγγελία σας από την Clinique Online, επιλέξτε "Συσκευασία δώρου" κατά την ολοκλήρωση αγοράς". Αν θέλετε να συμπεριλάβετε το προσωπικό σας μήνυμα, πληκτρολογήστε το στο ειδικό πλαίσιο κειμένου. Η συσκευασία δώρου προσφέρεται με χρέωση 1,5€ που θα προστεθεί στο σύνολο της παραγγελίας σας.
Σημείωση: Όλα τα προϊόντα μίας παραγγελίας δώρου θα τοποθετούνται σε μία συσκευασία δώρου.
Τρόποι πληρωμής
Δεχόμαστε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:
Αντικαταβολή: Πληρώστε απευθείας στο συνεργαζόμενο κούριερ κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Πιστωτικές / Χρεωστικές κάρτες
Πληρωμή με MyBank: Πληρώστε με απευθείας χρέωση του λογαριασμού σας μέσω e-banking (εφόσον η τράπεζα σας συνεργάζεται με την υπηρεσία MyBank). Μάθετε περισσότερα στο https://www.mybankpayments.eu/gr.html.Δεχόμαστε χρεωστικές & πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard & Maestro. Για πληρωμή με πιστωτική κάρτα, μπορείτε να επιλέξετε άτοκες δόσεις ανάλογα με το ύψος αγορών σας. Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τη λίστα με τις επιλέξιμες πιστωτικές κάρτες που δέχονται άτοκες δοσεις, που θα βρείτε στην πληρωμή.
Λυπούμαστε, αλλά δε δεχόμαστε:
Επιταγές
ΕμβάσματαΗ Παραγγελία μου
Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;?
Μπορείτε να δείτε την κατάσταση και το ιστορικό των παραγγελιών σας, κάνοντας σύνδεση στο Λογαριασμό σας.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 2106595600 (Δευ-Παρ 9πμ - 6μμ) ή να μας στείλετε email στο CustomerService@gr.clinique.comΠληροφορίες παραγγελίας
Για να ελέγξετε την κατάσταση των πιο πρόσφατων παραγγελιών σας, επισκεφτείτε τη σελίδα Κατάσταση παραγγελίας.
Όταν πατήσετε στη σύνδεση Κατάσταση παραγγελίας, θα σας ζητηθεί να εισάγετε το email και τον κωδικό πρόσβασής σας. Στη σελίδα επισκόπησης παραγγελιών, μπορείτε να δείτε την κατάσταση της πρόσφατης αλλά και τον παλαιότερων αγορών σας.
Ακύρωση παραγγελίας
Αν θέλετε να ακυρώσετε μια online παραγγελία αφού την έχετε υποβάλει, καλέστε μας στο 210-6595600 το συντομότερο δυνατόν. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας.
Μια παραγγελία ή μέρος αυτής δύναται να ακυρωθεί κατά καιρούς από το σύστημά μας για διάφορους λόγους. Ορισμένοι λόγοι είναι μεταξύ άλλων:
Το(α) προϊόν(τα) δεν είναι διαθέσιμο(α).
Δεν είναι δυνατή η αποστολή στη διεύθυνση που δόθηκε.
Η παραγγελία υποβλήθηκε δύο φορές.
Η παραγγελία ακυρώθηκε μετά από αίτημα του πελάτη.Αν ακυρωθεί η παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας εξηγήσουμε την αιτία ακύρωσης. Δεν θα χρεωθείτε για οποιαδήποτε προϊόντα ακυρώθηκαν. Αν επιθυμείτε να υποβάλλετε μια νέα παραγγελία ή αν έχετε ερωτήσεις για μια παραγγελία που ακυρώθηκε, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Clinique Online στο 210-6595600 ή μέσω email στο CustomerService@gr.clinique.com.
Επιστροφές
Εγγύηση Ικανοποίησης Clinique Online
Αν για οποιοδήποτε λόγο δε μείνετε ικανοποιημένοι από την αγορά σας από την Clinique Online, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών και εμείς θα σας επιστρέψουμε την αξία τους. Δεχόμαστε επιστροφές μόνο για προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το clinique.gr. Αν έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με τις επιστροφές, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 6595600.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;?
Εάν επιθυμείτε να επιτρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από την Clinique Online, παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω 4 απλά βήματα:
1. ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ 210 6595600
Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο 210 6595600 (Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ-6μμ) ή μέσω email στη διεύθυνση customerservice@gr.clinique.com, προκειμένου να σας καθοδηγήσουμε σε σχέση με τη διαδικασία επιστροφής, να μας αναφέρετε τους λόγους επιστροφής ή να συζητήσουμε οποιοδήποτε άλλο θέμα επιθυμείτε σχετικά με την επιστροφή των προϊόντων.
2. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε μέσα στην παραγγελία σας με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Αν δεν λάβατε αυτό το έγγραφο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 6595600 (Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ-6μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice@gr.clinique.com.
3. ΣΥΣΚΕΥΑΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
Συσκευάστε προσεκτικά τα προϊόντα και συμπεριλάβετε τη συμπληρωμένη Φόρμα Επιστροφής. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν και εσείς να εξασφαλίσετε ότι τα προϊόντα δεν έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί.
4. ΑΠΟΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ
Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών θα μεριμνήσει ώστε ο courier να έρθει να παραλάβει το δέμα και να το επιστρέψει στην αποθήκη μας. Στο σημείο αυτό δε θα σας ζητηθεί να καταβάλλετε στον courier κόστος μεταφορικών.
Κάθε επιστροφή θα γίνεται στην ακόλουθη διεύθυνση: Estee Lauder Ελλάς, 4η Έξοδος Αττικής Οδού, Θέση Κύριλλος, 19300 Ασπρόπυργος, Ελλάδα.
Ωστόσο, με όποιο τρόπο και αν επιλέξετε να επιστρέψετε το δέμα σας, παρακαλούμε να διατηρήσετε την απόδειξη με τον αριθμό αποστολής για να κατοχυρωθείτε για την αποστολή τους στην ατυχή περίπτωση που δεν λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα. Δεν μπορούμε να δεχτούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα δέματα που χάνονται κατά τη μεταφορά.Το προϊόν μου έφτασε με φθορές. Τι πρέπει να κάνω;?
Όταν παραλάβετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε ελέγξτε το κουτί για τυχόν φθορές που μπορεί να έχει υποστεί κατά τη μεταφορά. Είναι φυσιολογικό για το κουτί αποστολής να φέρει φθορές, ωστόσο εάν παρατηρήσετε βλάβες στα προϊόντα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και τα περιεχόμενα και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο 210 6595600.
Πληροφορίες Αποστολής
Κανονισμοί Αποστολών
Πληροφορίες Αποστολής
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
STANDARD (ACS) 1-7 Εργάσιμες Ημέρες* * Αττική: 1-3 εργάσιμες ημέρες
Χερσαίοι προορισμοί: 1-3 εργάσιμες ημέρες
Νησιά: 1-3 εργάσιμες ημέρες
Απομακρυσμένες περιοχές: 1-7 εργάσιμες ημέρεςΚανονισμοί Αποστολών
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
Ορισμένα προϊόντα που πωλούνται από την Clinique Online απαιτούν ειδικό χειρισμό ως ορίζεται από τους ομοσπονδιακούς, κρατικούς και τοπικούς κανονισμούς που διέπουν τη μεταφορά αυτών των ειδών. Η μέθοδος αποστολής αυτών των ειδών υπαγορεύεται από αυτούς τους κανονισμούς. Στην Clinique Online, συμμορφωνόμαστε με αυτούς τους κανονισμούς και ως εκ τούτου η αποστολή μερικών προϊόντων σε ορισμένες ποσότητες δύναται να μην είναι δυνατή. Αν αυτό επηρεάζει την παραγγελία σας, λυπούμαστε για την όποια ταλαιπωρία.
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Η Clinique Online δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν ζημιά, ελάττωμα, ουσιαστική διαφορά ή απώλεια προκύπτει σε προϊόντα που παραδίδονται σε εταιρεία διαμεταφοράς. Αυτό σημαίνει ότι η Clinique Online δεν είναι υπεύθυνη για να παρέχει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων για οποιαδήποτε προϊόντα παραδίδονται σε εταιρεία διαμεταφοράς. Αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε μια εταιρεία διαμεταφοράς, συνιστούμε να απαιτείτε από το διαμεταφορέα να αρνείται οποιαδήποτε πακέτα φθάνουν κατεστραμμένα. Εάν ένα πακέτο χαθεί ή καταστραφεί, αφού ληφθεί από τον διαμεταφορέα φορτίων, αποτελεί ευθύνη του διαμεταφορέα φορτίων.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΘΥΡΙΔΕΣ
Η αποστολή σε Ταχυδρομικές Θυρίδες δεν υποστηρίζεται.
Ο Λογαριασμός Μου
Γενικές Πληροφορίες
Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;?
Μπορείτε να δείτε την κατάσταση και το ιστορικό των παραγγελιών σας κάνοντας σύνδεση και προβολή στο λογαριασμό σας.. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ενημερωθείτε σχετικά με την κατάσταση, καλώντας στο 210-6595600 (Δευ-Παρ 9πμ-6μμ) ή μέσω email στο customerservice@gr.clinque.com
Μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν;?
Αν για οποιοδήποτε λόγο δε μείνετε ικανοποιημένοι από την αγορά σας από την Clinique Online, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών και εμείς θα σας επιστρέψουμε την αξία τους. Δεχόμαστε επιστροφές μόνο για προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το clinique.gr. Αν έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με τις επιστροφές, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 6595600.
Οι αλλαγές προϊόντων δεν είναι εφικτές. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο/-α προϊόν-τα, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία Επιστροφών και στη συνέχεια να υποβάλλετε νέα παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε.Κάνετε αποστολές στο εξωτερικό;?
Το Clinique.gr δεν πραγματοποιεί αποστολές σε προορισμούς εκτός Ελλάδας. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.
Επισκεφθείτε το σύνδεσμο Αλλαγή Τοποθεσίας για να κάετε διεθνή αναζήτηση.Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;?
Καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών Clinique Online στο 210 6595600 (Δευ-Παρ 9πμ-6μμ) ή στείλτε email στο επιστροφή στην αρχή
Γιατί σταμάτησε να κυκλοφορεί το αγαπημένο μου προϊόν; Μπορώ ακόμα να το αγοράσω;?
Οι αποφάσεις για τη διακοπή κυκλοφορίας ή το λανσάρισμα ενός προϊόντος ή μεγέθους λαμβάνονται με βάση τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις συνήθειες αγοράς στη χώρα. Θα είναι χαρά μας να σας βοηθήσουμε να βρείτε ένα νέο εναλλακτικό αγαπημένο προϊόν. Αν χρειάζεστε βοήθεια, για να βρείτε και να αγοράσετε ένα προϊόν που έχει σταματήσει, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 6595600 (Δευ-Παρ 9πμ-6μμ) ή στείλτε μας email στο customercare@gr.clinique.com,/a>.
Βλέπει κάποιος άλλος τις πληροφορίες που παρέχω στην Clinique;?
Σεβόμαστε το ιδιωτικό σας απόρρητο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγουμε και τους τρόπου που τις χειριζόμαστε, παρακαλούμε διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
Μπορείτε να μου στείλετε δείγματα;?
Δυστυχώς, δεν διατίθενται δείγματα για ευρεία διανομή. Δείγματα μπορείτε να επιλέξετε κατά την ολοκλήρωση οποιοσδήποτε online αγοράς σας ή να τα αποκτήσετε στο πλαίσιο ειδικών προσφορών. Αν δεν ξέρετε σίγουρα ποια προϊόντα είναι κατάλληλα για εσάς, θα είναι χαρά μας να σας βοηθήσουμε με εξειδικευμένες προτάσεις και συμβουλές. Επικοινωνήστε μαζί μας στο επιστροφή στην αρχή
Δοκιμές σε ζώα
Η Clinique Laboratories, LLC. έχει δεσμευτεί για την εξάλειψη των δοκιμών σε ζώα. Έχουμε δεσμευτεί επίσης για την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών, καθώς και τη διάθεση στην αγορά προϊόντων που συμμορφώνονται με τους ισχύοντες κανονισμούς των χωρών, στις οποίες πωλούνται τα προϊόντα μας.
Δεν δοκιμάζουμε τα προϊόντα ή τα συστατικά μας σε ζώα, ούτε ζητάμε από άλλες εταιρείες να τα δοκιμάσουν για λογαριασμό μας, παρά μόνο όταν αυτό απαιτείται από τη νομοθεσία. Αξιολογούμε τα τελικά προϊόντα μας με κλινικές δοκιμές σε ομάδες εθελοντών.
Η Clinique Laboratories, LLC. υποστηρίζει πλήρως την ανάπτυξη και την παγκόσμια αποδοχή εναλλακτικών μεθόδων δοκιμής που δεν περιλαμβάνουν δοκιμές σε ζώα. Για το σκοπό αυτό, η Εταιρεία συνεργάζεται εκτενώς με τον ευρύτερο κλάδο και την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, για να διερευνά και να χρηματοδοτεί αυτές τις εναλλακτικές.
Πού μπορώ να αγοράσω προϊόντα Clinique;?
Online αγορές προϊόντων Clinique στο clinique.gr μπορούν να γίνονται μόνο από κατοίκους της Ελλάδας. Για να εντοπίσετε το πλησιέστερο κατάστημα, πατήστε εδώ για την Αναζήτηση καταστήματος. Αν βρίσκεστε εκτός Ελλάδος, πατήστε εδώ , για να δείτε αν διατίθενται προϊόντα Clinique στη χώρα σας.
Προσφέρετε υπηρεσίες ραντεβού για νύφες ή προσωπικής συμβουλευτικής;?
Η Clinique προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε όλα καταστήματα προϊόντων που υπάρχει Σύμβουλος Clinique. Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες σας δίνουν την ευκαιρία να μιλήσετε με μια Εξειδικευμένη Σύμβουλο Clinique. Αν προτιμάτε, μπορείτε να μας στείλετε email, και μια Ειδικός της Clinique θα σας προσφέρει συμβουλές και προτάσεις μέσω email για αυτή την ξεχωριστή ημέρα της ζωής σας.
Δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση που ψάχνετε;?
Στείλτε μας email ή καλέστε μας στο (+30) 2106595600 Δευ-Παρ, 9πμ-6μμ.