Γενικές Πληροφορίες
Συχνές ερωτήσεις & Aπαντήσεις
Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;?
Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;?
Μπορείτε να δείτε την κατάσταση και το ιστορικό των παραγγελιών σας κάνοντας σύνδεση και προβολή στο λογαριασμό σας.. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ενημερωθείτε σχετικά με την κατάσταση, καλώντας στο 210-6595600 (Δευ-Παρ 9πμ-5.30μμ ) ή μέσω email στο customerservice@gr.clinique.com
Μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν;?
Αν για οποιοδήποτε λόγο δε μείνετε ικανοποιημένοι από την αγορά σας από την Clinique Online, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών και εμείς θα σας επιστρέψουμε την αξία τους. Δεχόμαστε επιστροφές μόνο για προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το clinique.gr. Αν έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με τις επιστροφές, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 6595600.
Οι αλλαγές προϊόντων δεν είναι εφικτές. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο/-α προϊόν-τα, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία Επιστροφών και στη συνέχεια να υποβάλλετε νέα παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε.
Κάνετε αποστολές στο εξωτερικό;?
Το Clinique.gr δεν πραγματοποιεί αποστολές σε προορισμούς εκτός Ελλάδας. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.
Επισκεφθείτε το σύνδεσμο Αλλαγή Τοποθεσίας για να κάετε διεθνή αναζήτηση.
Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;?
Καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών Clinique Online στο 210 6595600 (Δευ-Παρ 9πμ-5.30μμ) ή στείλτε email στο customerservice@gr.clinique.com το συντομότερο δυνατόν, και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατόν για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας.
Γιατί σταμάτησε να κυκλοφορεί το αγαπημένο μου προϊόν; Μπορώ ακόμα να το αγοράσω;?
Οι αποφάσεις για τη διακοπή κυκλοφορίας ή το λανσάρισμα ενός προϊόντος ή μεγέθους λαμβάνονται με βάση τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις συνήθειες αγοράς στη χώρα. Θα είναι χαρά μας να σας βοηθήσουμε να βρείτε ένα νέο εναλλακτικό αγαπημένο προϊόν. Αν χρειάζεστε βοήθεια, για να βρείτε και να αγοράσετε ένα προϊόν που έχει σταματήσει, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 6595600 (Δευ-Παρ 9πμ-5.30μμ) ή στείλτε μας email στο customercare@gr.clinique.com
Βλέπει κάποιος άλλος τις πληροφορίες που παρέχω στην Clinique;?
Σεβόμαστε το ιδιωτικό σας απόρρητο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγουμε και τους τρόπου που τις χειριζόμαστε, παρακαλούμε διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
Μπορείτε να μου στείλετε δείγματα;?
Δυστυχώς, δεν διατίθενται δείγματα για ευρεία διανομή. Δείγματα μπορείτε να επιλέξετε κατά την ολοκλήρωση οποιοσδήποτε online αγοράς σας ή να τα αποκτήσετε στο πλαίσιο ειδικών προσφορών. Αν δεν ξέρετε σίγουρα ποια προϊόντα είναι κατάλληλα για εσάς, θα είναι χαρά μας να σας βοηθήσουμε με εξειδικευμένες προτάσεις και συμβουλές. Επικοινωνήστε μαζί μας στο customercare@gr.clinique.com
Δοκιμές σε ζώα
Η Clinique Laboratories, LLC. έχει δεσμευτεί για την εξάλειψη των δοκιμών σε ζώα. Έχουμε δεσμευτεί επίσης για την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών, καθώς και τη διάθεση στην αγορά προϊόντων που συμμορφώνονται με τους ισχύοντες κανονισμούς των χωρών, στις οποίες πωλούνται τα προϊόντα μας.
Δεν δοκιμάζουμε τα προϊόντα ή τα συστατικά μας σε ζώα, ούτε ζητάμε από άλλες εταιρείες να τα δοκιμάσουν για λογαριασμό μας, παρά μόνο όταν αυτό απαιτείται από τη νομοθεσία. Αξιολογούμε τα τελικά προϊόντα μας με κλινικές δοκιμές σε ομάδες εθελοντών.
Η Clinique Laboratories, LLC. υποστηρίζει πλήρως την ανάπτυξη και την παγκόσμια αποδοχή εναλλακτικών μεθόδων δοκιμής που δεν περιλαμβάνουν δοκιμές σε ζώα. Για το σκοπό αυτό, η Εταιρεία συνεργάζεται εκτενώς με τον ευρύτερο κλάδο και την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, για να διερευνά και να χρηματοδοτεί αυτές τις εναλλακτικές.
Πού μπορώ να αγοράσω προϊόντα Clinique;?
Online αγορές προϊόντων Clinique στο clinique.gr μπορούν να γίνονται μόνο από κατοίκους της Ελλάδας. Για να εντοπίσετε το πλησιέστερο κατάστημα, πατήστε εδώ για την Αναζήτηση καταστήματος. Αν βρίσκεστε εκτός Ελλάδος, πατήστε εδώ , για να δείτε αν διατίθενται προϊόντα Clinique στη χώρα σας.
Προσφέρετε υπηρεσίες ραντεβού για νύφες ή προσωπικής συμβουλευτικής;?
Η Clinique προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε όλα καταστήματα προϊόντων που υπάρχει Σύμβουλος Clinique. Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες σας δίνουν την ευκαιρία να μιλήσετε με μια Εξειδικευμένη Σύμβουλο Clinique. Αν προτιμάτε, μπορείτε να μας στείλετε email, και μια Ειδικός της Clinique θα σας προσφέρει συμβουλές και προτάσεις μέσω email για αυτή την ξεχωριστή ημέρα της ζωής σας.
Δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση που ψάχνετε;?
Στείλτε μας email ή καλέστε μας στο (+30) 2106595600 Δευ-Παρ, 9πμ-5.30μμ.