Η Παραγγελία μου

Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;?

Μπορείτε να δείτε την κατάσταση και το ιστορικό των παραγγελιών σας, κάνοντας σύνδεση στο Λογαριασμό σας.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 2106595600 (Δευ-Παρ 9πμ - 5.30μμ) ή να μας στείλετε email στο CustomerService@gr.clinique.com

επιστροφή στην αρχή

Διαχείριση Παραγγελιών

Η επεξεργασία των παραγγελιών θα γίνεται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών, αν υποβάλλετε την παραγγελία σας έως τις 13:00. Παραγγελίες που υποβάλλονται Σάββατο και Κυριακή θα τελούν υπό επεξεργασία την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

επιστροφή στην αρχή

Πληροφορίες παραγγελίας

Για να ελέγξετε την κατάσταση των πιο πρόσφατων παραγγελιών σας, επισκεφτείτε τη σελίδα Κατάσταση παραγγελίας.

Όταν πατήσετε στη σύνδεση Κατάσταση παραγγελίας, θα σας ζητηθεί να εισάγετε το email και τον κωδικό πρόσβασής σας. Στη σελίδα επισκόπησης παραγγελιών, μπορείτε να δείτε την κατάσταση της πρόσφατης αλλά και τον παλαιότερων αγορών σας.

επιστροφή στην αρχή

Ακύρωση παραγγελίας

Αν θέλετε να ακυρώσετε μια online παραγγελία αφού την έχετε υποβάλει, καλέστε μας στο 210-6595600 το συντομότερο δυνατόν. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας.

Μια παραγγελία ή μέρος αυτής δύναται να ακυρωθεί κατά καιρούς από το σύστημά μας για διάφορους λόγους. Ορισμένοι λόγοι είναι μεταξύ άλλων:

Το(α) προϊόν(τα) δεν είναι διαθέσιμο(α).
Δεν είναι δυνατή η αποστολή στη διεύθυνση που δόθηκε.
Η παραγγελία υποβλήθηκε δύο φορές.
Η παραγγελία ακυρώθηκε μετά από αίτημα του πελάτη.

Αν ακυρωθεί η παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας εξηγήσουμε την αιτία ακύρωσης. Δεν θα χρεωθείτε για οποιαδήποτε προϊόντα ακυρώθηκαν. Αν επιθυμείτε να υποβάλλετε μια νέα παραγγελία ή αν έχετε ερωτήσεις για μια παραγγελία που ακυρώθηκε, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Clinique Online στο 210-6595600 ή μέσω email στο CustomerService@gr.clinique.com.

επιστροφή στην αρχή