Οδηγίες Κριτικών
Ο σκοπός των Οδηγιών Κριτικών είναι να περιγράψει τις διαδικασίες και τις νομικές προϋποθέσεις σχετικά με τις αξιολογήσεις και τις κριτικές («Κριτικές») που δημοσιεύονται από τους πελάτες στον ιστότοπό μας και να επιδείξει τα εύλογα και αναλογικά βήματα που πραγματοποιούμε ώστε να διασφαλίζουμε ότι οι κριτικές των προϊόντων προέρχονται από καταναλωτές που έχουν χρησιμοποιήσει και αγοράσει τα προϊόντα μας στην πραγματικότητα.
Πιστεύουμε έντονα ότι οι κριτικές είναι ένα θεμελιώδες βήμα για τους καταναλωτές όταν αγοράζουν προϊόντα από τον ιστότοπό μας. Δεσμευόμαστε να διασφαλίζουμε ότι οι κριτικές προέρχονται από αυθεντικούς καταναλωτές και ότι οι κριτικές είναι αμερόληπτες και διαφανείς ως προς τους καταναλωτές και τους επισκέπτες του ιστοτόπου.
1. Τι σημαίνει αυτό για σας;
Όλες οι κριτικές υπόκεινται στους όρους και προϋποθέσεις της Clinique. Περιλαμβάνουν χωρίς περιορισμούς τα παρακάτω:
Οι κριτικές δεν θα δημοσιεύονται αν (i) οποιοδήποτε περιεχόμενό τους είναι παράνομο, άσεμνο, απειλητικό, συκοφαντικό, παραβιάζει οποιαδήποτε πνευματικά δικαιώματα, περιέχει ιούς λογισμικού, προσέλκυση πελατών, αλυσιδωτές επιστολές, μαζικά e-mail ή οποιαδήποτε μορφή spam ή (ii) υποδύεται οποιοδήποτε άτομο ή οντότητα ή παραπλανά σχετικά με την προέλευση οποιασδήποτε κριτικής.
Σχόλια ή ζητήματα μη σχετικά με τα αγαθά ή της υπηρεσίας της Clinique δεν θα δημοσιεύονται. Η υποβολή μιας κριτικής δεν αποτελεί επίσημο κανάλι παραπόνων και η Clinique δεν θα δύναται να απαντήσει απευθείας σε σας μέσω αυτής της πλατφόρμας. Αν έχει κάποια ανησυχία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Clinique και ένα στέλεχος της ομάδας Clinique θα σας βοηθήσει με χαρά.
Η Clinique ενδέχεται να χρησιμοποιήσει τη διεύθυνση email σας ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο επικοινωνίας σας ώστε να επικοινωνήσει μαζί σας σχετικά με την κριτική σας. Για επιπρόσθετες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική Απορρήτου της Clinique
2. Πώς επαληθεύουμε τις κριτικές
Για να επαληθεύσουμε ότι οι κριτικές των προϊόντων προέρχονται από πραγματικούς καταναλωτές, απαιτείται οι καταναλωτές να επισημάνουν ένα πλαίσιο, επιβεβαιώνοντας ότι έχουν αγοράσει, χρησιμοποιήσει ή δοκιμάσει το προϊόν της κριτικής.
Άλλα μέσα επαλήθευσης μπορούν να περιλαμβάνουν υπηρεσίες ελέγχου περιεχομένου ώστε να διασφαλίζουμε την αυθεντικότητα χωρίς να διακινδυνεύει η ποιότητα ή ο έλεγχος:
1. Προηγμένη αποτροπή απάτης: Μέσω τεχνολογίας εντοπισμού απάτης, μπορούμε να επιβεβαιώνουμε περιεχόμενο ως αυθεντικό, να ανακαλύπτουμε διπλές κριτικές, να προλαμβάνουμε ακατάλληλες προωθήσεις εταιρειών/εμπόρων, να προστατεύουμε την εταιρεία μας απέναντι σε συκοφαντία/ύβρεις/προσβλητικές εικόνες ή βίντεο και να διατηρούμε τον ιστότοπό μας χωρίς δόλιο περιεχόμενο.
2. Έλεγχος δύο επιπέδων: Χρησιμοποιείται μία αυτόματη διαδικασία φιλτραρίσματος που εντοπίζει οποιαδήποτε ζητήματα αυθεντικότητας, από ακατάλληλο ή παράνομο περιεχόμενο μέχρι οποιαδήποτε ευαίσθητη πληροφορία. Επιπρόσθετα, η ομάδα των ανθρώπινων συντονιστών μας προσθέτει ένα ακόμα επίπεδο συντονισμού που διασφαλίζει ότι όλες οι κριτικές είναι νόμιμες, κατάλληλες και μη αντικρουόμενες.
3. Δρομολόγηση και προειδοποιήσεις: οι συντονιστές θα αναβαθμίζουν ορισμένα ζητήματα σε υψηλότερο επίπεδο προσοχής περιεχομένου που περιλαμβάνει για παράδειγμα ζητήματα εξυπηρέτησης πελατών, ανησυχίες ασφαλείας ή αναφορές σε λανθασμένες πληροφορίες ιστοτόπων, ούτως ώστε να βελτιώνονται συνεχώς τα προϊόντα και η εμπειρία που αναμένουν οι καταναλωτές μας.
3. Πώς παρέχουμε διαφάνεια για τις κριτικές
Δεσμευόμαστε να δημοσιεύουμε όλες τις κριτικές, θετικές και αρνητικές και να μην αγοράζουμε κριτικές. Αν όμως μία Κριτική δεν ικανοποιεί τις Οδηγίες Κριτικών δεν θα δημοσιεύεται.
3.1 Γνωστοποίηση και σήματα:
Σε περιπτώσεις χορηγούμενων κριτικών ή κριτικών με κίνητρα, ένα οπτικό στοιχείο προστίθεται στην κριτική ώστε οι καταναλωτές να γνωρίζουν ότι μια συγκεκριμένη κριτική έχει δημοσιευτεί μετά από κάποιου είδους προώθηση, χορηγία ή κίνητρο. Αυτές οι γνωστοποιήσεις θα εμφανίζονται απευθείας στην κριτική είτε με συγκεκριμένη γραπτή ένδειξη, είτε με συγκεκριμένο σήμα.
Για να διασφαλίσουμε τη διαφάνεια των κριτικών, παρέχουμε διαφορετικούς τύπους γνωστοποιήσεων: αυτές οι γνωστοποιήσεις θα επιδεικνύουν αν και πότε οι κριτικές ήταν χορηγούμενες ή με κίνητρο (για παράδειγμα όταν ένας καταναλωτής έχει λάβει δωρεάν προϊόντα ή οποιοδήποτε άλλο είδος κινήτρου ή πότε οι κριτικές προέρχονται από άτομα που έχουν άμεση σχέση με μας ως εργαζόμενοι, influencers κ.λπ.).
Γενικά, δεν εγκρίνονται κριτικές από το προσωπικό μας και όταν αυτό συμβαίνει, αυτές οι κριτικές σημειώνονται με τα μέσα των συγκεκριμένων γνωστοποιήσεων που περιγράφηκαν παραπάνω.
3.2 Εμφάνιση κριτικής:
Σε μία σελίδα προϊόντος, είναι διαθέσιμα πολλά επίπεδα πληροφοριών σχετικά με τις κριτικές.
Ένα απόσπασμα κριτικής παρέχει μια απλή απεικόνιση του περιεχόμενου της κριτικής ενός προϊόντος, στην κορυφή της σελίδας του προϊόντος.
Επιπρόσθετα, παρέχεται ένα στιγμιότυπο της κριτικής μαζί με όλες τις πληροφορίες της κριτικής των προϊόντων, όπως της αξιολόγησης με αστέρια, του περιεχόμενου της κριτικής και της κατανομής της αξιολόγησης.
Οι κριτικές των προϊόντων στον ιστότοπό μας προβάλλονται γενικά με τις πιο πρόσφατες να εμφανίζονται πρώτες. Μπορούν όμως να ταξινομηθούν κατά: Πιο πρόσφατες, Πιο εξυπηρετικές, Με χαμηλότερη αξιολόγηση, Υψηλότερη αξιολόγηση, Παλιότερες και Κριτικές με εικόνες.
Προβάλλεται επίσης μία ανάλυση για το πόσες κριτικές έχουν δημοσιευτεί για κάθε βαθμολόγηση με αστέρια. Οι κριτικές μπορούν να ταξινομηθούν επίσης με τη βαθμολογία ώστε να εμφανίζονται μόνο αυτές με την υψηλότερη βαθμολογία ή τη χαμηλότερη ή οποιαδήποτε αξιολόγηση με αστέρια, όπως εσείς προτιμάτε. Αυτό γίνεται ώστε να διασφαλίζει ότι οι καταναλωτές μπορούν να έχουν δίκαια και διαφανή πρόσβαση σε όλες τις κριτικές, θετικές ή αρνητικές.
3.3 Υπολογισμός βαθμολόγησης κριτικών
Η συνολική βαθμολογία μίας κριτικής προϊόντος εμφανίζεται κοντά στην κριτική. Η βαθμολογία υπολογίζεται με βάση τον μέσο όρο των κριτικών που έχουν δημοσιευτεί για ένα συγκεκριμένο προϊόν διαιρεμένο με τον αριθμό των κριτικών που έχουν δημοσιευτεί για ένα συγκεκριμένο προϊόν.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η συνολική βαθμολογία προβάλλεται ως η συνολική αξιολόγηση σε αστέρια (από 0 ως 5 αστέρια) ή ο μέσος όρος με δεκαδικά (από 0 ως 5). Αυτό βασίζεται στον μέσο όρο όλων των βαθμολογιών διαιρεμένο με τον αριθμό των κριτικών (π.χ. μπορείτε να δείτε βαθμολογία 4 αστεριών ή 4,3 αστεριών).